- Uso crecente de dispositivos móbiles.
- Factor a ter en conta (gradualmente) nos sistemas de ensino formal e informal.
- Poden ser usados para reforzar os contidos educativos do tratado na clase.
- Sen ter coñecementos de programación, a idea e que unha persoa cuns coñecementos a "nivel de usuario de informática" poida crear aplicacións.
- Apoiar a creatividade do profesorado.
- No proceso de creación dunha APP e fundamental poder probala.
- Como pasar información do ordenador o móbil.
(Existen varias alternativas, Bluetooth, Wifi, conexión USB, código QR, ...)
- Navegadores Web (Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla, ...)
- Proceso de creación dunha APP.
+ Buscar un problema ou unha necesidade que necesite resolver.
+ Comprobar si existe algo similar.
+ Realizar un croquis do que queremos facer.
+ Ver as súas virtudes e os seus inconvintes.
+ Creación de iconos e imáxenes.
* Icon Slayer (Web) Nos permite crear todolos iconos para a nosa aplicación vía web.
* Open Clipart É unha colección de cliparts, imáxenes, iconos para uso comercial sen límites.
* Banco de Imáxenes Do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.
* ...
+ Publicación da nosa APP.
* Simplemente descargala do noso ordenador o móbil ou tablet.
* Publicación de código QR, nunha Web ou nun Blog.
* Publicación en Play Store.
* Outras alternativas de publicación (Uptodown).
No hay comentarios:
Publicar un comentario